بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید ترکی

دانلود آهنگ ترکی،دانلود موزیک ویدئو،دانلود آهنگ جدید ترکی

بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید ترکی

دانلود آهنگ ترکی،دانلود موزیک ویدئو،دانلود آهنگ جدید ترکی

دانلود آهنگ غمگین ترکیه ای جدید،غمگین ترین آهنگ ترکی mp3،آهنگ ترکی غمگین خواننده زن،دانلود آهنگ ترکی استانبولی شاد؛دانلود آهنگ های معروف ترکی استانبولی،دانلود معروفترین آهنگهای ترکی استانبولی،دانلود آهنگ ترکیه ای برای ماشین،دانلود آهنگ ترکی استانبولی غمگین خواننده زن

در این پست از وبلاگ دانلود آهنگ ترکی قصد داریم به معرفی بهترین خوانندگان داخلی و خارجی بپردازیم و در آخر هم روش دانلود و دریافت رایگان این آهنگ ها و فول آرشیو کامل آهنگ های ترکی خوانندگان ایرانی و خارجی برای شما معرفی کنیم،چون بسیاری از مردم ایرانی ترک زبان و آذری زبان هستند سبک موسیقی ترکی در میان مردم بسیار جذاب و محبوب است و روزانه درخواست بسیاری برای دانلود و دریافت جدیدترین آهنگ های ترکی هستند از این رو ما هم وضیفه ی خود میدانیم که سایتی را به شما معرفی کنیم که دارای بزرگترین آرشیو دانلود آهنگ ترکی می باشد.

 

دانلود فول آرشیو کامل آهنگ های ترکی خوانندگان خارجی

 

در ابتدا بهتر است که به بررسی ساختار و ریشه ی اصلی آهنگ ترکی بپردازیم، در آخر هم به معرفی چند تن از بهترین خوانندگانی که در این زمینه فعالیت دارند نام ببریم.خب موسیقی ترکی همانگونه که از اسمش پیداست ریشه در کشور ترکیه و ترک زبانان دارد.در ترکیه امروزی هفت نوع موسیقی جریان دارد که به طور کم یا زیاد بدان ها پرداخته می شود.موسیقی ترکی به هفت قسمت مجزا تبدیل میشود که در پایین مشاهد می کنید.درا ین جا ما کلا با چهاتی اول کار نداریم و در مورد هفتم که به نوعی موسیقی کلاسیک و اصلی ترکی محسوب میشود.
موسیقی صانات
موسیقی آرابسک
موسیقی مذهبی 
موسیقی سمفونیک
موسیقی خلق ترک
موسیقی کلاسیک عثمانی 
موسیقی پاپ ترکی 

موسیقی پاپ ترکی حالات و سبک کاملا اروپایی دارد جز محبوبترین سبک های موسیقی در ترکیه و جهان است از محبوبترین خوانندگانی که در این سبک معروف و محبوب هستند میتوان از خوانندگان زیرر نام برد.

ابراهیم تاتلیسس
ابراهیم تاتلیسس که معروف به ایبو است چهره و صدایی آشنا برای ما ایرانیان است. ایبو در ترکیه لقب امپراطور را دارد که این نشان دهنده این است که ایبو در ترکیه هم از جایگاهی ویژه‌ای بین مردم برخوردار می‌باشد.

ماهسون
ماهسون کرمزی گول یا ماهسون کرمزی گل در اول آوریل ۱۹۶۸ در دیاربکر ترکیه دیده به جهان گشود. شاید جالب باشد بدانید که نام اصلی او عبدالله بازنجیر است و جالبتر اینکه وی مسلمان کرد تبار در ترکیه می‌باشد و شیعه علوی هم هست.

امراه
امراه اردوغان، که ما او را با نام امراه می‌شناسیم از خوانندگان معروف و ثروتمند ترکیه است. او همشهری ماهسون است و در ۱ ژانویه ۱۹۷۱ در دیاربکر ترکیه متولد شده است.

تارکان
تارکان توت اوغلو معروف به تارکان از خواننده‌های جذاب و دوست‌داشتنی ترکیه است. وی زاده کشور آلمان در ۱۷ اکتبر ۱۹۷۲ است.
او به‌دلیل سبک خاصی که اجراهایش دارد و اینکه به‌خوبی توانسته تلفیقی بین موسیقی شرقی و غربی ایجاد کند طرفداران زیادی دارد.
 

سردار ارتاچ
سردار ارتاچ خواننده موفق ومحبوب ترکی زاده ۱۶ فوریه ۱۹۷۰ در استانبول است. سردار کارنامه‌ای درخشان و فوق‌العاده دارد و آهنگ‌هایش به‌قدری زیبا هستند که کمتر کسی است که با آهنگ‌های او خاطره‌‌ای خوش نداشته باشد. ارتاچ از همان ابتدای کار موفق بود و اولین آلبومش یک میلیون فروش داشت و تا نام ارتاچ برای همیشه در تاریخ موسیقی ترک ماندگار شود.

 ابرو گوندش
ابرو گوندش متولد ۱۲اکتبر سال ۱۹۷۴ در استانبول ترکیه است. ابرو نامی آشنا برای ما ایرانی‌هاست که تقریبا با خیلی از آهنگ‌هایش خاطره داریم. او در حرفه خود بسیار خوش درخشید و میزان فروش اولین آلبومش از مرز ۱۲۵۰۰۰۰ آلبوم گذشت که آماری تکان دهنده است و همین امر باعث شد تا ابرو جوایز متعددی را دریافت کند و پله‌های ترقی را یک شب طی کند.جالب است در مورد او بدانید که او با یک ایرانی با نام رضا ضراب ازدواج کرده است که چند سال از ابرو جوانتر است.

حال میرسیم به خوانندگان ترک زبان اهل ایران که آنها هم در ایران و خارج از ایران محبوبیت بالا دارند.خوانندگانی مثل افشین آذری و رحیم شهریاری ، چند نفر دیگر از خوانندگان ایرانی که به عنوان خواننده ترک زبان ایرانی فعالیت موسیقی دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی