بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید ترکی

دانلود آهنگ ترکی،دانلود موزیک ویدئو،دانلود آهنگ جدید ترکی

بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید ترکی

دانلود آهنگ ترکی،دانلود موزیک ویدئو،دانلود آهنگ جدید ترکی

دانلود آهنگ غمگین ترکیه ای جدید،غمگین ترین آهنگ ترکی mp3،آهنگ ترکی غمگین خواننده زن،دانلود آهنگ ترکی استانبولی شاد؛دانلود آهنگ های معروف ترکی استانبولی،دانلود معروفترین آهنگهای ترکی استانبولی،دانلود آهنگ ترکیه ای برای ماشین،دانلود آهنگ ترکی استانبولی غمگین خواننده زن

دانلود آهنگ شهرین یولو از الیاس یالچینتاش Ilyas Yalcintas – Sehrin Yolu Akustik

behnam torbati | يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۵۳ ب.ظ


دانلود آهنگ با کیفیت عالی


متن آهنگ Ilyas Yalcintas - Sehrin Yolu

*******************************************

Bu aşkın tozlu yolunu bulduğum yerden


از مسیری پر از غبار که این عشق رو پیدا کردم


Gündüz gözü görmediğim çaldın benden


چشمم روز روشنی ندیده از من دزدیدیش


Sürgün gibi çekmediğim kalmadı senden


مثل یک تبعیدی چیزی نمونده که از دست تو نکشیده باشم


Ellerimle yazdım bu sonu


این پایان رو با دستای خودم نوشتم


Şimdi yerle bir şehrin yolu


الان جاده ی شهر با خاک یکسان شده


Gönlüme girdin ama son oldu yalancı gül sevemem


وارد قلبم شدی اما این آخرین بار بود نمیتونم یک گل دروغگو رو دوست داشته باشم


Bin kere geldin ama hiç oldu yürekle yol çizemem


هزاران بار اومدی اما نابود شد نمیتونم با دلم راهی رو ترسیم کنم


Dertle bir oldum adım çok yandı sonunda kal diyemem


با درد یکی شدم و اسمم خیلی سوخت نمیتونم آخرش بهت بگم بمون


Gözlerimin içine kar yağdı soğukla baş edemem


درون چشمانم برف نشست نمیتونم با سرما سر کنم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی